واقعیت...


درس زندگی

درسهايی که زندگی میدهد

 

شهر از بالا زیباست و آدم ها از دور جذاب...
لطفاً فاصله مناسب رو حفظ کنید تا قشنگ بمونین!



نظرات شما عزیزان:

shams
ساعت16:16---12 تير 1391
وبلاگت خیلی قشنگه و حرف نداره 
در نهان زندگی به انهایی دل می بندیم که مارا نمی خواهند و از وجود انهایی که ما را میخواهند بیخبریم و شاید این تنها دلیل تنهایی ماست=


نیما
ساعت10:17---26 اسفند 1390
وبلاگت خيلي توپه من مي خوام با شما تبادل لينك كنم اگه مايليد مرا در وبلاگ خودتان با نام هوادار تراکتوردرج كنيد و سپس به وبلاگ من بياييد و در قسمت لينك دهي هوشمند اطلاعات خواسته شده را وارد كنيد
www.nsp2000.loxblog.com


من
ساعت17:21---21 اسفند 1390
طراحی وبلاگتون واقعا قشنگ ومنحصر به فرده بهتون تبریک میگم

سارا
ساعت15:52---8 اسفند 1390
سلام
من خیلی وقت بود که به وبلاگتون سرنزده بودم و دوست داشتم یه پست جدید گذاشته باشین ولی یه سربه آرشیو بلاگتون زدم دیدم که قبلا زودتر پستای جدید میزاشتین.چرا دیگه مثل گذشته نیست؟!
به هرحال منتظر دیدن مطالب قشنگتر وبهترتر... شما هستیم.


عاطفه
ساعت10:18---1 اسفند 1390
سلام
كم پيداييد!چرا ديگه نيستيد؟پستاتون خيلي
زيبا و جذاب تر شدن.
به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم.


عاطفه
ساعت10:16---1 اسفند 1390
سلام
كم پيداييد!چرا ديگه نيستيد؟پستاتون خيلي
زيبا و جذاب تر شدن.
به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم.


کشف لحظه
ساعت11:36---25 بهمن 1390
رابطه ها زمانی زیبا می شود که برای یاد کردن هیج دلیلی به جز دلتنگی نباشد .
ولنتاین بر شما دوست عزیز مبارک


سارا
ساعت19:05---7 بهمن 1390
مهم نیست قفلها دست کیست مهم این است که کلید دست خداست.از ته دل دعا میکنم شاه کلید تمام قفلها را از خدا هدیه بگیری.

شمعدانی
ساعت11:20---26 دی 1390
یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری...




کشف لحظه
ساعت13:33---22 دی 1390
جا برای من گنجشک زیاد است ، ولی...
من به درختان خیابان تو عادت دارم


کشف لحظه
ساعت17:24---17 دی 1390
سلام ممنون از لطفتون با اجازتون من وب شما رو لینک کردم ولی نمیتونم از طریق لینک هوشمند وب خودمو ثبت کنم فکر کنم شما باید اجازه بدین ؟!!!!!
راستی هیچکدوم از عکسای وب شما قابل رویت نیست دلیلش چیه؟؟؟؟!!!!!!!


پروانه
ساعت16:26---9 دی 1390
سلام دوست گلم [لبخند]

من دوباره اومدم . اگه خواستی به آدرس جدیدم یه سر بزن[گل]


سارا
ساعت16:31---6 دی 1390
دوري فقط تعبيري است كه فاصله ها دارند اما بي خبرند از نزديكي دل ها................!

nasim
ساعت19:55---5 دی 1390
سلام
من فاصله را رعايت كردم ولي...
به نظر تو من ميتونم يكبار ديگه طعم خوشبختي را بچشم؟ آيا من ميتونم بدون يه همراه ديگه زندگي كنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:واقعیت,ساعت 11:33 توسط امیر| |


Power By: LoxBlog.Com