برخیز...


درس زندگی

درسهايی که زندگی میدهد

برخیز...

باز هم بلند شو
ایستادن کسی که زمینش زده اند
از کسی
که به زور سر پایش نگه داشته اند زیباتر است!
چترت را ببند
سری به كلبه بارانی ام بزن كمی زیر باران دیدگانم
خیس شوو اگر مجالی برایهمنوایی بود
كمی با من همنوا شو.

 



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت17:15---23 خرداد 1391
سلام خیلی وقته مطلب جدید نذاشتین
خواستم بگم ما منتظر مطالب زبیاتون هستیم


زهره
ساعت17:08---2 خرداد 1391
نقاش خوبی نبودم .....اما این روزها....به لطف تو.....انتظار را دیدنی میکشم....

سارا
ساعت10:16---25 ارديبهشت 1391
زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی

رویای خاموش


زهره
ساعت17:57---14 ارديبهشت 1391
هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی دست گیرند،دفتر سرنوشتت را ورق زنند ،خاطراتت را پاک کنند ودر پایانش بنویسند قسمت نبود

شمع ، دانی!
ساعت21:46---10 ارديبهشت 1391
روزهای اول تحصیل درمکتب عشق مدام با خودم مرور میکردم
عشق یعنی حاصل جمع دل عاشق ومعشوق.
عشق یعنی ضرب در ضربان یار.
کاش ازعشقم درپرانتزنگهداری میکردم
افسوس که دیر شده ودرعاشقی مشروط شدم


هستی
ساعت23:13---8 ارديبهشت 1391
عشق همانند جنگ است آسان شروع می شود اما سخت پایان می پذیرد جنگی که تمام تار و پودت را می سوزاند و از تو خاکستری به جای میگذارد

زهره
ساعت16:43---8 ارديبهشت 1391
گاه یک لبخند آنقدر عمیق می شود که گریه میکنم گاه یک نغمه آنقدر دست نیافتنی است که با آن زندگی می کنم گاه یک نگاه آنچنان سنگین است که چشمانم رهایش نمی کنند گاه یک عزیز آنقدر ماندگار است که فراموشش نمیکنم

شمعدانی
ساعت22:42---3 ارديبهشت 1391
قلب های شکسته به دنبال چه می باشید؟
اشتباه نکنید!!!
عشق قلب را پیوند نمیزند بلکه ذره های شکسته را خاکستر میکند.
به دنبال چه می گردید؟
عشق؟
چرا عشق؟
عشق دروغ است
عشق بیماریست دردی است بی درمان.
مبادا مبتلا شوی که رهایی از آن بسی مشکل تر از دچار شدنش می باشد.
عشق جنون است!!!
دیوانه گیست!!!
چرا میخواهید عاشق شوید؟
اشتباه نکنید!!!


زهره
ساعت17:26---2 ارديبهشت 1391
به که پیغام دهم؟به شباهنگ که شب مانده به راه ؟یا به انبوه کلاغان سیاه؟به پرستو که سفر میکند از سردی فصل؟یا به مرغان نکوچیده شهر ؟به که پیغام دهم که به یادت هستم؟

سارا
ساعت12:13---2 ارديبهشت 1391
سلام اگردوست داشتین خوشحال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنین و
اگه تمایل داشتین تبادل لینک کنید.


عاطفه
ساعت21:45---1 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز
ببخشید اگر دیر اومدم ،حسابی درگیر کاراساتید هستم اینه که وقت نمیکنم زیاد به وبلاگم سربزنم .امیدوارم حضورتون
تداوم داشته باشه.
بازم بهم سربزنید خوشحال میشم


موج
ساعت11:35---31 فروردين 1391
سلام . روز بخیر...
ممنون از این که به وبلاگم سر زدید و نظر دادید.
نظرتون برام قابل احترامه و کاملا باهاتون موافقم.
البته فکر کنم دلیلشو بدونید!!!
به امید دیدار.


من
ساعت18:48---28 فروردين 1391
کسی اگر به دل نشست نشستنش مقدس است @حتی اگر نبینمش فکرش برای دل بس است@

سارا
ساعت14:08---25 فروردين 1391
من نمیگویم درین عالم
گرم پو، تابنده، هستی بخش
چون خورشید باش
تا توانی
پاک، روشن
مثل باران
مثل مروارید باش (فریدون مشیری)




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:بر خیز,ساعت 8:54 توسط امیر| |


Power By: LoxBlog.Com